Her finder du nyttig information om Viva Energi solcelleanlæg og tilhørende emner. Inden du kontakter os, så kan du højst sandsynligt finde svar på disse sider.
VÆLG PRODUKTGRUPPE I MENUEN

Top support emner
Her er de mest populære support emner:

W013) Ingen data på websiden
Manglende produktionsdata og fejlen: "No communication between gateway and portal".
Fra 30. august 2016 skal alle Delta Solivia Gateway M2 bokse være opgraderet til den nye software (firmware V1.3.21). Det sidste halve år har delta, på hjemmesiden, informeret om, at man skal udføre denne opgradering. Hvis du endnu ikke har gjort dette, så mangler du nu produktionsdata på din side.
Denne FAQ kan hjælpe dig med opgraderingen, så du kan få data på igen. Du har følgende muligheder for hjælp til dette:
- Benyt vores danske vejledning, som du henter her.
- Kontakt Deltas telefonsupport på 80 25 09 86 (Mellem 08:00 - 17:00) (Engelsk)
eller send en email på: support.danmark@solar-inverter.com
- Køb vores servicevarenummer, hvor vi opgraderer gatewayen for dig.
Her finder du vejledningen til opdateringen.
PS: Opgraderingen skal gøres fra en computer, som er på samme netværk (router) som gatewayen. Du kan IKKE opdatere gatewayen fra en smartphone eller en Ipad. Det skal være fra en computer.
(Delta webmonitorsystemet styres og vedligeholdes af Delta selv. Vi har ingen indflydelse på ændringer eller driftsforstyrrelser af systemet.)
Teamviewer fjernsupport
(Kun efter aftale med os)